söndag 27 mars 2011

Le camera...

Jag har visst köpt mig en ny kamera...Tappade min gamla i golvet som ni kanske kommer ihåg. Såg och läste lite snabbt reklam från en stor el firma att dom sålde små fina digital kameror billigt - skickade dit Lover boy idag då jag inte hann dit själv. Så klart så var dessa lock varor slut. Som alltid.
MEN - dom erbjöd en bättre kamera istället och den köpte jag tydligen ! Ha ha vad härligt ! Betald och klar men får den inte förens på fredag - spännande att se då !
Saknar min kamera...Inte för att jag är någon mäster fotograf på något vis men det är ju som kul att ha bilder..Skulle bli ruskigt glad om jag kunde lära mig att photoshoppa och fixa bildspel (gif?) Men men..

Jo just ja... Ingen ide för någon anonym att klaga på mitt språk.Punkt slut.
Som gamla KSMB en gång sjöng i en fin liten schlager dänga - JAG SJUNGER SOM JAG VILL !!!!
c...

2 kommentarer:

  1. Åh nu blev jag nyfiken på vad du har köpt för kamera! :) Om du vill lära dig photoshop så rekommenderar jag www.moderskeppet.se (eller är det com?) Det som inte finns på den sidan är inte värt att veta, typ. *s* Det är SÅ skoj att leka med photoshop! Mer foto åt folket! :)

    SvaraRadera
  2. Klart du gör! Sjung precis hur f*n du vill :)

    SvaraRadera