tisdag 1 mars 2011

Morgon träning..

Vart i väg i tränat, började med lite löpning.. Trögt !! Fy vad jobbigt det var idag.Urk..
Bytte och satte mig på rodd maskinen istället  för att ge upp. Körde intevaller där med som har läst att man kan göra.Nu  kan man säkert ställa i den manicken på nån slags intevall variant med men jag tar av mig glasögonen när jag tränar och blir då typ blind. Så jag "drar" som satan tills jag blir slut och sen återhämtar jag mig lite och sen är det bara påt" igen !  Funkade rätt bra.. Fick liten ny kick och energi och körde ett rätt hårt ben pass. Nu har jag käkat en kyckling file och lite " greens " dricker kaffe och ska strax dra på mig rid munderingen för ett arbets pass på lilla Q. Efter det så vill svägerskan - på egen begäran - träffa mitt alter ego rid hitler.Vädret här är så där fullkomligt underbart !!!
c..

1 kommentar:

  1. En ridhitler är vad alla behöver ibland:)Annars sitter man bara o såsar på....

    SvaraRadera