tisdag 22 mars 2011

Sunny day..

Hemma efter en rätt ok dag.Var på  apt på jobbet men det gick lungt till väga och vi har fått en planerings dag inplanerad. Jag anar att vi ska jobba med personalfrågor då. Vilket behövs.
Vi har börjat lägga vårt sommar schema och jag kan härmed meddela att jag tänker vara ledig läääänge ..
Det kallas för flytid och tvättstuge schema.
Drog hem för en snabb lunch och sedan vidare till stallet -så skönt !!!! Sol och +9 grader  !! Rätt så kul att notera att man blir som ett barn och känner sådan glädje över att det är blött på på ridbanan.. Vattnet skvätter  runt hovarna och man bara skrattar ! Passade på att rida lite över bommar då jag hade en hjälpreda .Men lilla Q behöver massor med mer sånt arbete.
I morgon blir det ingen ridning , ska istället till naprapaten  ! Gissa om jag behöver det . Vaknar med huvudvärk och mina axlar spänner och  gör mer ont än vanligt. Så skönt det ska bli.
Nu ska jag måla lite skohylla.
c..

1 kommentar: