onsdag 23 mars 2011

Surt och blått..

Gymet igen... När jag kom dit så tyckte nog käre slavdrivaren att jag såg trött ut så han övertygade mig att prova på att dricka nånsånpiggauppdricka. En blå sur vätska som skulle göra mig lite piggare och orka mer- coolt va ? Tänkte att jag kanske bli som en lite ekorre!!!
Ok .. Jag sprang mina 3 km 5 min snabbare idag!
Sen så kände jag mig ovanligt feminin idag .. Svettades som en liten gris och tog så jag stönade (som storpojkarna) Man är nog på toppen av sitt kvinnliga jag då !!

Modern börjar bli orolig över att jag ska se ut som dom där body builder tjejerna..Men nää så blir det inte.

Hästägarinnans make jobbar på han med. Lite skoj är nog ändå när man inser att man i vissa fall har lite mer krut i kroppen än en karl.
Japp det var dagen so far.. Ska iväg till naprapaten snart, se vad som sägs och händer då.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar