tisdag 1 mars 2011

Tröttig..

Kanske inte så konstigt att jag är lite tröttig.. Jobbat i helgen samt att vi intog lite alkohol haltiga drycker.. Det tär på gammal kvinna.
Drog till stallet med svägerskan och pinade henne lite genom att plocka bort stigbyglarna för lite sits träning. Vilket hon påstod att hon genast skulle ramla av om jag gjorde. Men näää hon satt kvar  - ingen tårta idag alltså.
Sen skrek jag åt henne !! Högt och hårt som bara ridhitler kan göra....
JOBBA !! Var dom magiska ord jag använde. Jag tillåter inget "slapperi" inget gnäll på mina skift inte !!
Men det brukar ge resultat. OCH dom ber om det .. Ha ha lite "sado" där va ?
Sen tog jag ett pass själv på Q . Men mig skrek ingen på.Fast det betyder INTE att jag är så duktig att jag inte behöver..Nää betyder bara att min coach inte var där.
Ett nytt pass på Q inplanerat i morgon.
c..

1 kommentar:

  1. Ha ha det är bra. Man behöver någon som pushar så man inte slappnar av i sadeln.

    SvaraRadera