torsdag 31 mars 2011

Yet another ordinary day..

Solsken!! Ridtur!!
Eller ett pass på ridbanan men härligt som tusan! Jag älskar att jobba hästarna.. Rida ut är inte lika roligt längre...Eller ibland är det tokmysigt men det är "jobbet" som är det roliga tycker jag!
Dagen till ära så åkte läder stövlarna fram och dom klumpiga vinter stövlarna åkte in i förrådet!  Solbrillorna satt på och livet lekte .
Mina bildelar har anlänt så jag ska förhoppnings vis få en hel bil i helgen.
Har varit och ropat på Lelle surkatt idag igen men icke.. Trots att dom hade sett honom på förmiddagen.

Dagen sko val.. Bruna underbara sköna Pioneer stövlarna.
Hela dagens outfit med solbrillor och allt. Måste jag säga att jag självklart har en svart och brun hjälm till detta? Jag går "all in " på färg matchning..
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar