torsdag 14 april 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Nää just det. För idag så hade jag tänkt rida Q och jobba lös henne inför hennes tävling i helgen. Men icke.
Hon var halt.Varför ? Tja säg det ... Vi får väl se vad som händer . Svägerskan red för mig och hon var otroligt duktig idag och galopperade tom utan stigbyglar !! Jag filmade. Trodde jag.Men icke .I starkt solsken är det svårt att se på displayen och jag missade så klart att fånga detta  detta "skryt moment " Men hon var jätte duktig !!
Sen hade jag tänkt lägga upp dagens outfit här . Men icke. Suddiga bilder . Varför ? Tjaa säg det. Fel inställning av muppen bakom linsen troligen.
Sen köpte jag lite pyssel material till mitt projekt. Hade så klart tänkt fel. Måste köpa mer.
Sen tänkte jag äta mat...Men det fanns inget som lockade.. Samtidigt  som jag tok hungrig så har jag tretton bollar i luften och därför så fuskar jag idag med maten och äter något som jag tycker är så barnsligt gott och inte har ätit på super länge - korv och pommes ... Fy på mig..
c..

1 kommentar:

  1. Tråkigt med halt häst! Hoppas att det inte är nåt allvarligt. Ibland går man ju runt och oroar sig och sen hittar man ett svullet sår eller det kryper fram en hovböld, då blir man rätt glad. ;-)

    Sv: Åh, tusen tack! Ska genast kolla upp!

    SvaraRadera