torsdag 28 april 2011

Full rulle ..

Som vanligt ! Men jag gillart...Gymet i morse. Sen vilo läge och lunch intag ute i en solstol . SUPER NICE !
Vidare ut till "sundet " och mer solsken för en liten drillning av lilla Sis.Tror ridhitler blir påverkad av solsken- så snäll idag kände jag..Lärde lilla Sis att tralla lite idag. Lalala la lungn o fin hälsofil...Hennes nya mantra! Jäklars va hon red bra när hon trallade! Trav hoppade på kusen som visst inte kan travhoppa. Coolt .

Annars då ?
Jo Vera påstår att jag har stulit hennes outfit!? Va finns det fler som vill se ut som mig ? Coolt. Hehe .. Kan det va så att Vera också är en sån där knas tjej som mig ? En sån där skön en med bra klädsmak...Heja Vera!
Nää nu ska jag gå ut och njuta av ljuvlig kvällsol och ett öronbedövande fågel kvitter..
c..

1 kommentar:

  1. Ja, man ska nog inte ha för bråttom med trädgården, men lite vill man ju börja med i alla fall :)

    SvaraRadera