måndag 4 april 2011

Funderingar..

Pysslar med mitt schema... Vill vara ledig lääänge i sommar ... Tror minsann att jag får till det rätt så bra utan att ta så mycket semester..Vill ha lite sparade dagar .
I övrigt så har det varit en rätt bra dag idag - vi har varit ute och "ränt" , jag och två brukare alltså.Mysigt med fika och lite shopping för deras del. Jag försöker ha lite peng kvar till Barkaby outlet på fredag...
Har huvud bry om packning - vi ska ju på fest , hemma fest visserligen men ändå.Så jobbigt att packa !!!! Dessutom så är jag oinspirerad och har INGET i garderoben. Tjock filtret på kameran fungerade dessutom INTE så nu är vi där igen..Suck .Skogshuggar transvestit.Så tycker jag att jag ser ut. Bläääää....
ähh nu börjar det dra i hop sig till lite CSI !
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar