fredag 29 april 2011

Godmorgon..

Till en förhoppningsvis totalt underbar fredag !
Min fredag började med en skön morgon fika i sängen -lyx.
Sen hoppade jag i springkläder till Prinsessans stora lycka och gav mig ut i naturen. Så underbart !! Soligt ..
Fattar ni hur mysigt det är att bo vid havet ? Soliga saltstänk och fåglar som kvittrar - ja tom måsarna låter härligt ! Jämför det med att stå och nöta på et band på gymet..
Måste dock komma i håg att ha med "ormpillren" till Prinsessan nu när vi är ute för dom har också vaknat.
Nu ska jag gå ut och rensa lite rabatter innan det är dax för att bege sig ut i stora världen!
Trevlig helg på er !
c..

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt här ute! Längtar något alldeles vansinnigt tills vi kan vara nere på stranden med massa sol, bad och reta sura gubbar ;-) Dags för strandstädning snart va ;-)

    SvaraRadera
  2. Ormpiller? Motgift mot huggormsbett eller?

    Havet är härligt. Jag tycker om måsar, för ibland låter de precis som vildvittror. :-)

    SvaraRadera