onsdag 27 april 2011

Morsning korsning..

Har haft lektion med Fanny , ridit Mr Big i mycket trevligt sällskap nämligen vår kära gamla vän dresyr ryttarinnan! The girls are back!! Yeah.
Nu funderar jag på om det kanske är så att jag måste ta en tur till livsmedels jätten för lite stor handling..Blähh - hur tråkigt på en skala??
Hm, hm..
By the way, fick idag hem den fina jackan som jag beställt. Den gröna från HM som jag suktat efter och velat över länge. Till slut bestämde jag att jag skulle ha den och jag är nöjd . Tror det blir vårens favvo. Får visa senare.
c..

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också vi slipper vattenskada, det är verkligen inget vi behöver just nu...

    SvaraRadera
  2. Jag var också iväg och storhandlade igår. Tråkighetsskalan ligger på 10 av 10 tycker jag....

    SvaraRadera