onsdag 20 april 2011

Mycket rött nu..

Dock inga röda skor .. Mer än dom 1 ,2, 3, 4 ! par jag redan har .. Haha!!
Mitt humör är lite lugnare idag -sov nog bort det negativa . Men vänta du tanten lilla.. Snart är gränsen nådd. Då blir det troligen ett vulkan utbrott.
Ialla fulla fall så drog jag raka vägen till Mr Big för en ridtur idag. Härlig pojke det där! Ska mysa med honom i morgon med - sicken tur jag har ! Även i stallet måste man vara lite fin.. Så jag invigde dom nyaste finaste byxorna idag. Samt den otroligt matchande västen till. ( inköpt på Tradera för 41 kr)

Inte ofta man FÖRSÖKER visa rumpan inte, men här ville jag visa den fina brodyren på bakfickan.
Sen lovar jag att dom hittar igen mig om jag ramlar av i skogen..Man syns bra i rött.
Måste lära mig att stänga munnen när jag kör spegel kort.. haha!!
c..

1 kommentar:

  1. Wow, grymt snygg outfit! :-)

    Sv: Haha, ja! Precis vad jag menar.

    SvaraRadera