onsdag 6 april 2011

Nya erfarenheter !

Jajjamensan.. Var ju på yoga för första gången i går kväll. Intressant. Först kändes det flummigt och konstigt.. hmm liksom..Sen så kom jag in i det och jag fattar liksom grejjen nu ! Strechade liksom loss hela gamm kroppen på ett superskönt sätt. Jobbigt var det och det tar nog ett tag innan man kommer på det där med andningen på helt rätt sätt. Men jag har sovit jätte skönt i natt..
Nu skulle det kunna bero på att jag hade jobbat ett dygn, ridit och jobbat en motsträvig unghäst samt varit på Yogan.. Men vem vet !
Tänker i alla fall gå även nästa vecka !
c..

1 kommentar:

  1. Jag MÅSTE testa yoga jag också! Har velat hur länge som helst, men det blir liksom aldrig av. Typ poweryoga har jag tänkt mig, för att fokusera på smidighet och kroppskontroll.

    SvaraRadera