söndag 17 april 2011

Obs ! varning för äckliga bilder..

Haha!! Katterna gör sitt jobb och jag jublar varje gång dom kommer med en sork i munnen! Döda kräken!!!!! Tror dessutom att dom har dödat "stor sorken"  Ställde min stora storlek 40 sko bredvid så kanske ni fattar sizen.. OBS bara halva kvar dessutom och huvudet ligger bredvid...Äckligt.. jag vet..


Det har ju varit en extrem sork vinter, all snö och lite tjäle i backen har varit deras lycka - så här mycket sork brukat det inte vara. Kan man göra nått åt det ?? Vet faktiskt inte..
Fortsätter att städa efter deras framfart och planerar lite nya projekt. Snön försvinner i ett rasande tempo.


I går såg det ut så här..
Och idag har det här hänt på samma ställe..Renoverad rabatt!!
c..

3 kommentarer:

  1. Haha! De där stora brukar de ibland bara liksom "äta ur", så allt skinn är kvar men innehållet borta. Ser hemskt mysigt ut. :-P

    Vad fint du har gjort i rabatten. Blir så sugen på lite egen jord att stoppa fingrarna i nu.

    SvaraRadera
  2. Hurk, vilken jättesork! Bra med katter som gör the dirty work ;)

    SvaraRadera
  3. Blää, så äcklig, bra jobbat av katterna!! Jag dödade också en råtta igår kväll men min råtta hade en platt hård svans ;-)

    SvaraRadera