onsdag 13 april 2011

Tisdag kväll..

Då var jag på Yogan igen! Gillart.
Jobbigt och skönt för kroppen. Lite jobbigt med min trasiga arm i emellanåt men det går ju att anpassa sig lite .Sover otroligt gott hela natten efteråt och det är guld värt för mig !
Hade någon liten jobbig stund där när jag fick ett jädrans sena drag bak i låret.. Aj aj.. Tror att det kan bero på att jag hade ridit den där jätte hästen på morgonen...
Idag är det jobb på schemat , ska väl ta och reta garderobs monstret lite och rota fram kläder. Tror jag ska reta "tant" på jobbet och ta på mig något färgglatt och gräsligt. Bara för att jag kan.
Hörs mina vänner !
c..

1 kommentar:

  1. Heja, heja mer färg åt folket! Sitter här helt svartklädd och känner mig skittråkig så nu ska jag gå upp och byta om. :) Hoppas att tanten på jobb stör sig riktigt mkt på dina färgglada kläder. *s*

    SvaraRadera