söndag 3 april 2011

Träning..

Träning är bra. Menar då inte bara den där gym träningen.. Man kan träna på mycket.Jag skulle behöva träna på att spänna mina muskler..Kan aldrig visa upp dom för jag kan INTE spänna mig som dom där stor pojkarna!
Här försöker jag så mycket att jag vart Hulk i ansiktet - lyckas inte!
Sen behöver jag träna på att använda min nya kamera. Vilka inställningar som ska användas osv. Här har jag använt inställningen för "children" - plötsliga rörelser.. - djur är sällan stilla. Det är Lelle sur katt som gör sin berömda Jabba the Hut liknelse.Han är ett big Starwars fan...
Sen då.. Vad behöver jag träna mer på.. hm.. Jo just ja Photo shop!!
Sen finns det MASSOR av saker jag behöver träna mig på - men dom kan vi ta sen.
Tror jag nöjer mig med gym träning nu närmast.
c..

2 kommentarer:

  1. Åja, jag tycker du visar rejäla muskler ändå jag. :-) Men visst är det knasigt med träning, att ordet träning jämt förutsätts handla om just intensiv fysisk motion. Träna är ju = öva, och det kan man ju göra med precis vad som helst som man vill bli bättre på. Egentligen.

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare; det där är ju riktiga muskler du visar upp! :)

    SvaraRadera