onsdag 4 maj 2011

Att tänka lite..

För mycket . Japp det har Emma gjort bla ...  http://emschen.se/Emmasblogg/
Det är som hon säger rätt så kul att tänka lite för mycket ibland - om man inte tänker svarta negativa tankar!
Jag har tänkt lite idag ( betoning på lite - är ju blondin..)
Så jag undrar där för nu : Har jag rätt längd för min ålder ?
Har jag rätt sko storlek till dom här benen?
Om jag har rätt längd för min ålder och fel sko storlek till dom här benen är det något jag måste åtgärda? Kan jag likt dom där på Tv åka som plastik turist och fixa det ? ( Idioter om ni frågar mig)
Vad är det där age appropiate dom snackar om? - Ja det är en grej jag funderar MYCKET på. Ser ni.. Jag återkommer hela tiden till det ..Ålder. Kanske det bara är så att jag har fel ålder ???
Nää jag är inte särskilt allvarlig...
c..

1 kommentar:

  1. *asg* Du fattar galoppen (hahaha dåligt skämt jag vet!)! Det är urkul att snurra till tankarna! Men som du säger, inte negativa tankar utan bara snurriga tankar. :)

    SvaraRadera