söndag 15 maj 2011

Dreams..

Ja jag drömmer om dom skorna.. Kanske inte kan gå i dom.. Behöver dom inte.. Snygga är dom.. Nää ska inte köpa dom för har inget tillfälle att ha dom tycks det som.
Då smäller det !!
Jag ska ju på konfirmation!! Då måste man ju vara fin klädd!! Tjoho!! " Behöver "då dom där skorna!!
Så nu är dom beställda... Det var den snälla / luriga sko ängeln som viskade i mitt öra...Och det var ju rätt länge sedan vi matade garderobs monstret. Känns dom alltför luriga att gå i så får dom bara åka tillbaka. Men jag måste få testa.
c..

3 kommentarer:

  1. Haha, jag kan ge dig en till "köpa-nya-vrålsnygga-skor-anledning". Den 0 juni klockan 14 är det en viss dam som tar studenten ;-)

    SvaraRadera
  2. Hm, 10 juni skulle det va... Såg att jag tappade en etta ;-)

    SvaraRadera