måndag 23 maj 2011

I dag..

Så har jag stressat på jobbet ett tag.. Sen åkte jag och red "min " fina jumbojet ! Gillar honom mer och mer..Vi är kompatibla.
Han fick galopera över en massa bommar idag och han gjorde det lugnt och fint, visst massor av jobb kvar men man känner att det finns en lösning.Inga "psykbryt"eller sneda anridningar men man får vara extremt noga med att hålla om med benen samt ha fina mjuka händer.Jag ska iaf hoppträna med honom på torsdag och vi kan hålla tummarna på¨att det går bättre för mig än vad det gjorde för ägarinnan.

Ja efter det så var det dax att bege sig hemåt för att gräva ner en liten hängsälg som jag inköpt. Den skulle så klart bo bredvid min damm. Så här bidde det..
Det händer saker där hela tiden och jag planterar och pysslar..
Fisk ? Njae.. Skulle vara fint och roligt men efter att ha läst på lite så vete gudarna...Har ingen stans att ha dom på vintern..OCH lite väl mycket pyssel.
Nu dusch och lite mat sedan en kvälls prommis med Prinsessan.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar