fredag 27 maj 2011

Mullinutt !

F*n va nice att få hem Lover boy igen ! Så skönt att få kramas lite..
Undrar vad jag får för paket i morgon...
Annars då ? Jo jag har "planterat" min näckros i dammen.Heter det plantera i vatten ?? En vit dubbel som enligt uppgift även skall dofta. Kallt var det att hålla på med det idag typ 7 grader och regn. Ett fint gräs har också fått sin plats i dammens sump zon.
Sedan har vi varit och inhandlat konfirmations kläder till tonåringen och vi hittade en jätte fin klänning till henne i någon slags puder färg , en matchande kort kavaj hittades också. Snyggt.
Jag hade som ingen lust att ta på nått sommrigt fint alls idag då det kändes som höst väder .. Brr ...
Hel svart utstyrsel idag , livade upp det hela med mitt nya fina orange halsband bara. Det enda jag inhandlade åt mig själv var lite schampo och balsam...By the way - jag funderar allvarligt på att uppsöka en riktig frisör till veckan...Orkar jag det ? Hatar när dom gnäller om vad jag ska för produkter och bla bla ...att man inte ska färga håret själv osv.. Hallå!!!!!! Jag har gråa hårstrån som måste färgas över minst 1 ggr i månaden - har f*n råd att göra det hos frisören varje gång ! Ähh sluta gnäll på mig om ni vill ha en kund.
Hmmm... typ över 1 år sedan sist ...Kanske dax ändå...
c..

2 kommentarer:

  1. Men vännen då går du till fel frisör helt enkelt! En frisör ska inte gnälla på en utan komma med vettiga lösningar! Om du låter en frisör (som verkligen kan) färga ditt hår så bör dina gråa hår täckas längre än en vecka. Kanske kan du köpa någon färg som frisören rekommenderar. Du kan alltid gå till min frisör hon är ju lysande! :)

    SvaraRadera
  2. Lite för lång till din frisör misstänket jag !! ;)
    Sen det är ju liksom utväxten som dom grå syns på..Kanske att det är så jag är lite blondare än vad naturen gjorde mig *visslar* hihi...

    SvaraRadera