söndag 29 maj 2011

Ojsan..

Så mycket som skall hinnas med på en helg ! Och så lite tid!
Det har varit fullt upp precis hela hela helgen och det känns inte som vi hunnit med mycket alls - men det har vi kanske..
I går kväll så firade vi och åt smörgås tårta. Jag har fått mera växter till min trädgård.. Skulle plantera  dom men då gick spaden av ! Bläää !!! Frustration! Blåbärs buskar.. Stora fina blåbär  ska det bli.
Fick en ny sorts chili med -en banana hot chili! Kuligt . Det finns nu 4 st olika sorter i växthuset.Sen har jag fått nya dynor till min älskade Hammock ! Bästa stället att sova på...Pengar fick jag. Har köpt en ny pump till dammen.
Märker ni att jag är lite besatt av min damm ? Värre blir det hehe..
Efter allt firande i går kväll så gjorde vi nämligen något lite annorlunda på en lördag kväll tillsammans med min lillebror och hans fru.. Vi åkte och fiskade !! Super skönt ! nästan som meditation för själen..Vi fick massor med små Abborrar och dom bor numera i min damm ! Haha ingen dyr Koi fisk här inte. Eller det kanske kommer nästa år.
The one and only C in action..
c..

1 kommentar:

  1. Vad häftigt med abborrar i dammen. :-) Du måste rapportera hur de trivs och växer framöver!

    SvaraRadera