lördag 28 maj 2011

Taaadaaa!!

Jag vaknade även denna grå mulna lördags morgon!! Rätt coolt när man tänker lite djupt på det...Att man liksom vaknar varenda morgon..Tur derå !
Jaha.. Har kammat mig  !? Sminkat mig lite..Ska ju faktiskt ha "kalas" i dag.
Funderar på om jag ev ska köpa mig ett röda "ballethopppardojjor" (aka ballerina skor..) Kan vara snyggt även om jag oftast inte gillar så platta skor..
Ska köpa mig lite små nödvändigheter på vägen hem. Natt creme, kajal.Nått för mina otroligt ledsna sönder grävda naglar...Pappers tallrikar...Orka liksom stå och diska !! Finns färgglada fina .
Hmmm... Börjat fundera på vad JAG ska på mig på konfirmationen - förutom mina otroliga fina skor då förståss!! Va blire för väder ??
Pöss i ljumsken mina kära!
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar