tisdag 24 maj 2011

Tyyyystnad...

Kanske man skulle vara tyst i stället för att svamla när man inget har att säga ?
Ähh vet inte..
Jag är slut i dag , kroppen gör ont. Lite överallt..
Kanske är det så att det är min extremt höga ålder som gör sig påmind??
För på torsdag så fyller jag hela 46 år !!  Grattis till mig -tamefan!
Jag hoppas på att alla (!) som kommer för att uppvakta mig kommer med fin fina paket. För jag är för det första säker på att väldigt många kommer att uppmärksamma min dag . För det andra så tar jag för givet att dom kommer med dyra stora fina paket. För trots min ålder så är jag otroligt barnslig och vill vill vill ha paket !!!
Bara så att ni vet.
Sen så hoppas jag att ni har börjat spara till min JÄTTE JÄTTE stora dag som infaller om fyra år..
Shit vilka paket jag ska få då !!! Halv hundra!
Fast min 46 års dag kommer att firas mest på lördag .Mest pga av att Lover Boy inte kommer hem förrens sent på torsdag och för att jag väljer att hoppträna med Jumbojeten..
Sen så har min underbara Lover Boy lovat att göra sin otroligt delikata smörgås tårta på lördag..
Hmmm.... långt inlägg för någon som inget hade att säga..
c..

1 kommentar:

  1. 46 år... Shit pommes alltså, finns det så gamla människor? *asg*
    Du är inte gammal ju, ålder är bara en siffra på ett papper! Det handlar om hur man är och för mig verkar du verkligen inte gammal!
    Du är ju skitball som beställer skyhöga RÖDA skor! :)
    You go girl!

    SvaraRadera