tisdag 21 juni 2011

Att vara lite trött..

Jag sover ofta dåligt om nätterna pga min kroniska värk, inget nytt liksom. Men i natt var det tio gånget värre.
Vaknade av att Mrs fuckingjävlamensvärk slog ett hårt slag i solar plexus på mig ! AJ. Shit vilken mensvärk...
Suck - sover dåligt redan som sagt , så när jag sedan skulle vakna på riktigt var jag extremt trött. Tog mig i alla fall i väg till gymet men när jag kommer fram så har jag ingen plånbok med mig. Hmmm fundera .
Chuuup..(norrländskt insug) I soptunnan ligger den nog - slängde reklam på vägen ner till bilen. Tur det inte var tömning idag.
Sedan var det super jobbigt att träna . Sliten , trött, humöret är inte heller det bästa vid sådana här tillfällen..Försöker att inte visa det men.
Kämpar på. Blir klar . Och känner då helt plötsligt ännu en gång att  - shit vilken tur att jag tränar ! Man blir på bättre humör !! Endorfiner va?? Lyckopiller...Förstår varför sjukgymnasten och psykologen var så tjatiga om träning när jag gick på utredning.
Nu orkar jag nog ta tag i resten av dagen...
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar