fredag 10 juni 2011

En varm dag..

En varm härlig dag för alla studenter - så även för" våran" Fanny ! Lycklig över firande och presenter.
Grattis lilla gumman .. Hoppas inte mössan är för trång i morgon ..*S*
Ruskigt varmt och skönt. Klännings väder. Dock inga heels idag.. Mina lår muskler var lite för trötta efter dagens gympass. Man pallar inte heels då..Klänningen är super skön.Inköpt på La Redoute. Näää inte min mage som hänger över skärpet ... Klänningen som är upp bylsad över.
Sedan när jag kom hem så bytte jag outfit till denna här.. Mina "kryp" och trädgårds byxor..Jag planterade två stycken Humle som jag införskaffat idag.Världens bästa byxor.. Älskar dom där mjuka knä skydden.
Nää nu ska jag vara lite social med min Lover boy .
c...

2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig klänning! Du är jättefin i den!
    Sådana där byxor har jag också tänkt införskaffa, äldsta grabben har ett par jobbebyxor och han älskar dom och sambon min har hur många som helst, hade han fått bestämma hade han inte ägt några andra byxor. *s*

    SvaraRadera
  2. Tackar !!
    älskar dom byxorna S*

    SvaraRadera