onsdag 15 juni 2011

Jag har inte..Jag är...Jag..

Spännande saker att skriva om.
Ingen dyr fin kamera som knäpper fina bilder.
Inga fina  trendiga kissnödiga outfitbilder.
Inga såna däringa dyra fina märkers kläder.
Jag är inte ung modebloggare - så jag behöver inte svälta och äta barn mat.
Jag har läst att medelålders kärringar inte ska blogga för det är visst töntigt.
Jag skiter nog i det .
Jag ska reta gallfeber på någon med mina kläder .
Jag är inte bra på att skriva.
Jag är dålig på svenska.
Jag är konstig .
Jag är nog inte spännande.
Jag skiter nog i det med.

Jag är nog bara mig själv.Jag är nog bara så här.
Vilka är ni ?

c..

3 kommentarer:

  1. Love the shoes!!!
    Vet du vad? Jag tycker att det är skithäftigt att du bloggar, att du gillar kläder och jag bryr mig inte ett enda dugg om din svenska!
    Vem jag är vet du ju redan - en galen skånetjej som driver dig till ångest pga mina gardiner. *asg*
    Puss i x:et och slick i armhålan *s*

    SvaraRadera
  2. Mina drömskor..Från Betsey Johnsson. Vilken tur att en galen skånetjej gillar min blogg för jag gillar henne och hennes blogg !! Pöss i ljumsken Käre Watson!

    SvaraRadera
  3. Jag poserar för fullt ... och photoshopar ännu mer, men skippar märkeskläderna såvida det inte är second hand. Och yes: kom på vid en ålder av 39 och år 2010 att "man kanske ska blogga om klä'r"

    SvaraRadera