tisdag 7 juni 2011

Men åh...

Jag glömde bort att köpa böcker!! Hur ska jag nu kunna lata mig ?
Ähh måste på "byn" någon dag snart igen..Får ta böckerna då. Vilade liten stund i solen idag..zzzzz ...Skönt att få somna till lite när man har jobbat. Men sen har jag klippt gräs och pysslat . Byggt ett klätter stöd till björnbärs busken bla.
Imorgon gymet och ridning av Jumbojet. Tänkte hoppa lite om jag har någon "ban personal " med mig .
Bara för att så får ni här nu gårdagens outfit.. En enkel en - på väg till jobbet .
Linne från HM och en liten kofta från Kapp Ahl samt träskor..
c...

3 kommentarer:

  1. Wow vad du är flitig! Själv har jag bara skrotat runt i värmen idag och haft huvudvärk.

    Vad är det för böcker du vill köpa/läsa? Jag önskar jag hade tiden att lata mig med böcker.

    SvaraRadera
  2. Förstår att inte du har tid med att lata dig ! Småbarn!!
    Deckare och thrillers är det som gäller, tänkte köpa et gäng pocket böcker.

    SvaraRadera
  3. Precis min typ av böcker! :) Fast jag ta gärna deckare med ett islag av humor. :)

    Inte bara barnen utan det där eviga duktiga-flickan-syndromet...

    SvaraRadera