måndag 8 augusti 2011

Intensivt...

Umgänge har det varit dom senaste dagarna. Super trevlig resa och ett jätte fint bröllop.Jag tillhör dock inte den kategorin av kvinns som suckar av avund och jollrar om romantiskt men det var fint. Brudparet hade tänkt på detaljer som jag inte trodde fanns och fixat super mycket fina detaljer. Dom hade tex odlat speciella blommor till dekorationer hemma i sin egen trädgård. Pysslat i hop alla fina bordsdekorationer , servietter med monogram, vinflaskor,bordsplaceringar.. Allt otroligt fin genomtänkt och dekorerat med små vita och rosa blommor. Maten var underbart god och så klart hemma gjord med hjälp av släkt och vänner. Tårtan hade dom gjort själva och den var både vacker att se på och att stoppa i munnen - dekorerad med brudparets favvod blomma som så klart även var i brudbuketten.  Dom hade en otrolig tur med vädret . Allt funkade perfekt....
Hela (nästan) bröllops "gänget" bodde på platsen - som var ett stort fint vandrar hem på sjö stranden.
Vi hade det bra...Dom hade tom ordnat frukosten på söndag morgon innan vi åkte hem..
Så här fint var det vid tallriken..
Det kommer kanske mer bilder men nu måste jag nog packa upp lite.
c..

1 kommentar:

  1. Du råkar inte varit i Skåne på bröllop? Det har tydligen varit galet många bröllop runt om min lilla by. :)
    Jag blir oftast inte heller så där snyftig och drömlik av bröllop men bilderna från Attvaranågonsfru och scout Valiants bröllop får mig att sucka och drömma mig bort.

    SvaraRadera