onsdag 17 augusti 2011

A miss...

Idag så var vi på strump shopping - bla . Vi strosade runt på strump avdelningen på en klädkedja och kollade efter roliga fina strumpor . Jag kollade även in utbudet av roliga tights och sånt inför hösten .
Det var då jag insåg att jag har missat något !
Bikers.
WTF ? Bikers.
Jo det är tydligen tights som slutar vid knäet. Hm hm ... Visste inte att det fanns och har nog ingen koll på när det ska användas. Kan däremot tro att dom smickrar ett kvinnoben rätt bra då dom slutar på ett av våra smalare ställen på benet i stället för mitt på den i bland lite fetare vaden. Har dock väldigt svårt att se dom pryda min egen lekamen.
Men snälla du som har lite inside information att ge .... Upplys denna kvinna om bikers...
c..

4 kommentarer:

  1. Det är nog bara att inse att Näset ÄGER ;) moahaha! alla älskar näset :D

    SvaraRadera
  2. haha eller hur! Spel är ju superkul. ;)

    SvaraRadera
  3. Tja det är ju den gamla cykelbyxan som har återkommit. Jag har ett par som jag använder under min röda vida klänning, du vet den jag köpte till en studentskiva. När det blåser ute och man har en vid klänning som slutar vid knäet så är det en hyfsad bra idé att ha ngt under, märkte jag. *s*

    SvaraRadera
  4. Aha !! Nymodigt att kalla den Biker " alltså!

    SvaraRadera