torsdag 18 augusti 2011

Oops..

En sån dag... Det har inte gått att komma in här lilla bloggen förens nu därav min frånvaro. Om nu någon mot förmodan har saknat lilla moi.
Fick paket av lantis brevbärarna idag..Mina Tradera boots.Snabb som attan den säljaren - gillas.
 Ville ha dom för att dom har högt smalt skaft. Dom är grymt sköna i riktigt fint mjukt skinn, dessutom ny klackade.
Sen var jag till "min" kära lilla pålle som visst bara var 177 cm i manken. Vi hoppade lite hinder och han var fin...Lite gymnastik hoppning bara med volter och lydnad. Viktiga saker på en het liten irländare.
"Min" hästägare kom med presenter idag med ! Fick nya ridhandskar ! 2 par dessutom ett par tunna och ett par som var lite fodrade inför kalla höst dagar som komma skall.
Så om man summerar dagen so far så har den vart rätt bra!
Ska dricka lite kaffe med min tvåbenta kärlek nu ...
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar