torsdag 15 september 2011

Bättre..

Vaknar upp ca 09.00 och till min lycka så har jag sovit som en stock mest hela natten ! Tjoho!
Har du aldrig varit drabbad av sömnsvårigheter så har du ingen aning vilket helvete det är.

Börjar denna dag med att sömndrucket vandra ut i lilla köket för att dejta kaffe bryggen..Vad skådar mina trötta pliriga små springor till ögon där under köks bordet på mitt nystädade golv ? Jo men så klart - en ny slaktad fågel ! Solveig. Hon släpar in alla sina byten ..Dun och fjädrar överallt.
Ähh börjar med morgon Keso som får blåbärs smak idag - mina egna Amerikanska busk blåbär och lite pumpa frö på. Gott . En stor termos mugg med kaffe och blog läsning.
Fortsättning på dagen då ? Jo damsuga - så klart. Sen har jag en träff med Pasta Prinsen som jag inte ridit på flera dagar.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar