fredag 14 oktober 2011

Äntligen pina!

Jaaa!!!! Äntligen så har jag fått vara på gymet och pinat min gamla kropp igen ! Vilken lycka! Lite så där S och M lycka liksom....Saknat det som sjutton men är man sjuk så är man och då ska man inte träna.
Nu ska dagen fortsätta med en tripp "till la stada" med svägerskan . Hämta min telefon - bredvid Erikshjälpen you know.......Ha ha. Sedan vidare mot mer affärer och fika mys ! Känner att en stor vanilj latte´väntar på mig ! Och kanske nått litet fynd för någon liten peng...
Ska försöka hinna fota något av mina Tradera fynd också. Om ni vill se så klart. Men det tror jag !
Pöss pöss och på återseende!
c..

1 kommentar:

  1. Jag har också tänkt börja gymma... snart :)

    Paket är alltid kul men tyvärr blev det vi köpt inte bra så det åker nog tillbaka...

    SvaraRadera