tisdag 18 oktober 2011

Höst..

Det vet vi att det är ute nu, och det hörs denna morgon då vindaran river i allt ute.Jag ska ta mig in i duschen och göra mig i ordning för ett långt arbets pass.
 Stylisterna bestämde skönt nog dagens outfit så jag slipper fundera.

Så här bidde det när jag fick bestämma jacka själv..Tog dom skorna för att mina onda fötter gillar dom bäst. Syns inte men det är heels..Jätte svårt att knäppa bilden idag då det blåser som tusan och jag brukar hänga kameran för att kunna fånga the beast på foto.
Ni får lägga till accsoarerna nästa gång ;)
c..

2 kommentarer:

  1. Den ena stylisthalvan (Trinny/Susannah?) tycker at det var ett bra jackval. Dilemmat med skor man dessvärre måste kunna gå i har hon också förståelse för ety hon är en reumatikertant herself (men bangar inte att också vara en pillertrillare = klarar sig fint ändå)Så har hon också "gjort en Zlatan" och skrivit om sig själv i tredje person./ U-M

    SvaraRadera
  2. Fint!

    Ja, han börjar vara stor nu, är ju hela åtta månader :) Och en liten tjockis haha!

    SvaraRadera