onsdag 12 oktober 2011

Strumbyxor from hell...

Klänning är fint . Det är dock kallt om benen så man mnåste ha strumpbyxor som alla vet Eller tights för den delen -sak samma.
Problem.
Den här kroppen måste ha konstruktions fel. Den store arkitekten ritade min kropp fel.
Varje gång jag tar på desa tingestar så uppstår samma problem .
 1: Dom är för korta i grenen och når liksom inte upp över muffin topen.
2: Dom når upp men rullar i hop sig och åker ner över muffin topen.
Har testa dubbla trosor tricket men då rullar trosorna typ bara med ner...
Suck.
Whats a girl gonna do ? HELP me please.
Har precis kommit på att jag vill ha såna fina "roliga" strumpisar men dom jag köpt funkar ju inte !!!
Hur funkar det för er? Eller ritade arkitekten er rätt ?
c..

2 kommentarer:

  1. Oh! Det är alltid ett dilemma, men jag har hittat mina 8ack så kalla) favoriter. Lindex med ett tryck kring mage och rumpa som heter duga. Funkar under genomskinligt på alla sätt - och åker inte ner i grenen, men idag: för korta.

    SvaraRadera
  2. Ahh.. Jag är inte ensam alltså! Jo dom där med tryck brukar funka men dom finns ju bara som såna vanliga tråkiga.. Fortsätter testa.

    SvaraRadera