måndag 24 oktober 2011

Tidigt..

Började denna dag extremt tidigt. Lover Boy skulle skjutsas till ett morgontåg -gräsänka ända tills på torsdag...
På vägen hem eller precis innan min infart så såg jag något på vägen som jag först trodde var räv.Det var det inte. Men däremot så var det 3 !!! stycken lodjur som lekte . Troligen en kull med årets småttingar som hade kul på vägen. Det är en syn som inte många har sett.Tyvärr så är det inte bara kul... Vi har katter . Och dom stackars rådjuren. Rådjuren slet ont nog förra vintern då det var så mycket snö och kallt .
Ja ja roligt att få se men hoppas att dom drar långt långt bort härifrån och ger f*n i mina katter och "mina"rådjur.
Men man blir liksom lite påmind om att man bor i skogen.
Bilden har jag lånat... Dom är fina men glöm inte att det är ROVDJUR !!!!
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar