onsdag 23 november 2011

Fairy dust....

Idag har jag gått omkring och strött glitter om kring mig. Det finns ett glamoröst spår efter mig runt både sjukhus och shopping centra. Lover boys bil glittar även den (självklart använder jag hans något finare bil när han är borta) Det är min blus som släpper i från sig glitter vart än jag går och står.
Så här såg det ut när jackan kom på , matchade min alldeles oäkta räv med plast krokodilen. Här är man minsann djurvän !
Har haft en intensiv dag men det är härligt när det går bra.
Har bakat på jobbet - gjorde "Whoopies". Alltså- hur goda som helst !!!!! Bahh... Hade enkelt kunna proppa mig full av sådana men dom skall ju serveras vid en träff så det vart snällt att frysa in dom.
Sedan bakade jag bullar. Många bullar.Bullar är också goda....
Sitta på rumpan och titta på tv nu ? Jaaaaa !!!!
c..

2 kommentarer:

  1. Härligt att sprida lite glitter omkring sig en grå och tråkig onsdag! Vad är whoopies?

    SvaraRadera
  2. Whoopies är små halv mjuka kakor som man lägger smaskig fyllning mellan, ser ut som "maccaroner"men är inte så "marängiga"
    Dom jag bakade hade kräm av vit choklad , färsk ost och blåbärs sylt ! Super super goda!

    SvaraRadera