söndag 20 november 2011

Kategori..

Min stora mode guru U-M http://ulla-marie.blogspot.com/ Tycker att min blog ska ligga under mode på Bloggvy så det blir nog så nu. Känns faktiskt bättre .. Även om det halkar in lite djur och vardag ändå i mina inlägg så är ju det primära ändock kläan.
Heter ju fashionforoldies..
Det har dock inte vart mycket mode idag . Hasar omkring i dessa mjukis byxor som alla andra.Skönt.  Men fult ! Men wtf ! Det är ju sköna söndag !
Kollade in på Hm för att se vad som finns kvar av Versace kolletionen - inte mycket . MEN är du sugen på ny lampskärm så finns denna kvar.
Nähä - förlåt då !
Set. Topp+Kjol 1 499:- Så var det visst. Kunde lätt ha lurat på min golv lampa den kreationen.
Var det någon som köpte något - av er läsare alltså ?
c..

2 kommentarer:

  1. Nä, det var inget som var så där jätte snyggt för de priset de begärde...

    SvaraRadera
  2. Nonono. Erikshjälpen är trots allt bättre! Och modeguru! Jösses om du visste hur jag såg ut här och nu .../ U-M

    SvaraRadera