söndag 13 november 2011

Modebloggar..

Blir lite fundersam när jag läser i bland - hon "gled" i ett par byxor och slängde på sig en top. Bara så där i all enkelhet. Skulle tro det va ? Såg sjukt genomtänkt ut. Snyggt - helt klart.
Jag har ju stora problem med att ta på kläder mest varje dag - vilket passar med vad och vad vill jag ha ??
Att liksom "glida" i ett par byxor.....Nää det funkar inte för mig.
Har redan stora funderingar på vad som skall packas ned när vi om 2 veckor drar till huvudstaden. Vet sedan förr att det krävs planering för att orka bära packningen. Tänker noga igenon mina val.. Vet att jag har packat fel när jag kommer fram och upptäcker att vill ha något helt annat på mig.

Nää så jag tror nog inte riktigt på att man som trendig stor mode bloggare bara "glider" i ett par byxor.....
c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar