tisdag 29 november 2011

Om 2 dagar..

Så ska jag sitta på ett tåg på väg mot "storbyn" - Stockholm. Vi ska bo på hotell och ha det så där underbart avslappnat och skönt som bara vi kan. Träffa vänner och äta god mat . Dricka lite gott ska vi säkert göra med.
Shoppa lite ? Troligen.. Ska styra mina steg mot diverse second hand affärer. Längtar.
Bara ett gissel kvar som vanligt. Eller två.
KLÄDER och SKOR . Man måste packa !
Man har alltid "fel " kläder med sig upptäcker man. Och trots att man har tänkt till så har man även fel skor.
Nu försöker jag ta dom skor som funkar att ta prommisar i då jag vet att vi är så duktiga på att promenera runt både länge och långt. Men i alla fall....
Jag tänker i alla fall sitta  på tåget i mina trashiga jeans och den nya stora koftan, tänker packa ner dom tighta skinnböxan.  Den svarta blusen med påsydda blinget ska nog med ....Tar även med "Dita " klänningen och den svarta med siden kantband. Någon tischa och lite sånt..Jeffrey på foten och dom höga Dr Martens kängorna följer med.
Tror ni att jag är täckt ? Klara jag dessa dagar ?




Eller har ni nått tips ?
 

1 kommentar:

  1. Måste också packa men bara för en natt på Öskanskär tack och lov. Misstänker att inga finkläder behövs då det antagligen är badkläder och morgonrockar som gäller under kvällen ;-)

    SvaraRadera