onsdag 14 december 2011

Julbord...

Hemma igen med magen stor ... Så mycket god mat ! Men jag hoppade över bröd, potatis och allt annat sånt"vanligt" .Passade på att äta bara sånt som är supergott - typ lax i alla dess former, sill och lite gott rökt kött , skinka (så klart ) . Sedan så var dessert bordet av stor dignitet ! Mums för en socker råtta ! Men jag valde noga där med ! Saffrans panacotta var gott,, cheesecake. tryfflar...
Med andra ord så behövs ingen mer mat förens i morgon kväll typ !
Kläder då .  Jo insåg att med heels på så hade jag nog slagit ihjäl mig på väg till bilen redan i denna ishalka så det vart till att tänka om. Fick lite inspo när jag i en annan blogg återigen såg ett par leopard skor figurera !
Mähh .. Tänka sig att jag har ett par som jag typ glömt bort !
Dom rotade jag fram och det vart en miss match med dom .Så här bidde det !
En av mina arbets kamrater kan för sitt liv inte förstå hur jag kan köpa "gamla "fula kläder...
Blusen är visst jätte ful..Men jag gillar den  och jag bestämmer!
c..

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara kängor. Jag dör lite!

    SvaraRadera
  2. Då måste det väl ändå vara värre att köpa helt nya fula kläder?

    SvaraRadera