söndag 11 december 2011

Mer firande..

Idag så firade vi en 18 åring ! Hans kära moder är ny på Bloggvy från i dag och ni hittar henne under djur.
tonarsmorsamittilivet.blogspot.com  Min svägerska alltså ! Lite reklam där  - vassego !
 Jag "gled" i en lite söndags trött outfit ...Mina nya bruna " skinnbyxor" och en varm väst. Men jag ber att få å det bestämdaste påpeka att kameran la på MINST 5 kg på mina lår där...Ångest. Sa hon som åt två tårt bitar....
Bah..

Nu väntar nog bara soffmys resten av kvällen !
Ha en underbar kväll mina vänner!
c..

5 kommentarer:

  1. Tackis för reklamis! *Gillar* dina skinnisar ;-)

    SvaraRadera
  2. Äh det är ju vinkeln på kameran som gört! Du e skit snygg!!

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är du sketa snygg! Men snö, jag vill också ha snö! Här är det plusgrader och som vilken höstdag som helst. :(

    SvaraRadera
  4. Tack !! Ni är så söta ni tjejer! Pöss pöss!!

    SvaraRadera