måndag 9 januari 2012

Fönster shoppar...

Denna här skjortan tyckte jag var lite snygg..499 kr - hittade den på denna här sidan  ( som jag aldrig kollat in förut) http://www.stylebytyra.se/

Shirt Stars  i gruppen Kläder - First By Tyra / Överdelar hos Style by Tyra AB (IQ40r)Men tänker sedan så här : hmm... har inte jag nitar i en låda ? Hmm har inte jag nån skjorta ? DIY .
Halsring Angie i gruppen Smycken hos Style by Tyra AB (AND11)


Det här var också fint . 129 kronor från samma ställe.

Platåpumps Fast det var egentligen bikinis jag var ute och kollade efter men det verkar vara lite för tidigt för dom ännu.
Söta skor..Lite för dyra dock.949 kronor.
Platåpumps
Dom silvriga var inte heller så tokiga -roliga att ha till ett par tighta jeans. 549 kronor.
Skor från 
Där jag egentligen letade bikinis som sagt..

c...

3 kommentarer:

  1. Style by Tyra... hm... jag beställde två bikinisar och ett halsband därifrån den 30 dec... De är inte snabba inte. IDAG den 9 jan får jag bekräftelse på att orden är MOTTAGEN.... inte skickad, inte postad... utan de har tagit emot orden!

    SvaraRadera
  2. DIY är aldrig fel :)
    Jag gillade de silvriga skorna!

    SvaraRadera