måndag 13 februari 2012

Grumpy..

Old bitch.
Man ska visst smöra för sina läsare och kalla dom för sötisar eller finisar .. Det skiter jag i.
Så ni vet..Jag gillar er - eller en del av er i alla fall . Vet ju liksom inte vilka alla är . OCH jag gillar fan inte alla människor. Nää finns en del som jag är mindre förtjust i så jag skiter i det där smörandet.

Tävlingar: Jag vinner aldrig. Thats a fact. Kanske måste jag tävla mer ? Men hatar när det sådana där tävlingar där man ska motivera varför just jag ska vinna ! FÖRATTJAGVILLHAPRISET så klart !!!!!!!!!
Döööhh...

Därför har jag nu klurat lite på att ha en egen tävling.. För er. Måste bara lista ut vad ni vill vinna för fint pris. För jag har INGEN sponsor till detta pris - en till sak som jag retar mig på...Finns det inga sådana där webshopar som ger fina " giveaways " till oss vanliga dödliga lite äldre ?  Nää jag vet har skrivit om det förrut... Men vi gamlingar har en tendens att upprepa oss.
Jaja..
Till min kommande tävling så behövs inga motiveringar utan bara PRESTATION ! Yeah.
Grymt besviken kommer jag att bli om deltagandet uteblir. Jag kommer då att ligga på marken ock skrika och slå som en annan tjurig unge.

Tävlingen kommer innom en snar framtid att finnas på denna otroligt seriösa välskrivna vackra blogg.



This is mrs Grumpy her self.

3 kommentarer:

  1. Tyvärr måste man nog ha en större mer inriktad blogg.... Men jag kommer att presentera mig i tävlingen även om jag sällan tävlar eftersom inte jag heller kan göra bra motiveringar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää jag vet att man måste va lite större bloggare men jag är ju avis !! ;)

      Radera
  2. *s* Är det till att ha vaknat på fel sida idag?
    Man måste nog vara en storbloggare eller ha bra kontakter jag har varken eller. :(
    Ibland får jag ett ryck och kallar mina läsare små söta ord. Just nu är det nog mest för att jag lite nyförälskad i alla efter bloggeventet.
    Jag vill vinna massa fina saker utan att behöva göra ett schmack, bara vinna. :)

    SvaraRadera