onsdag 22 februari 2012

Hjälp jag är en kille....

Oki.. Erkänner att jag har sett på Big Brother. Har ni ?
I går så började en kille att surra om att en tjej var enligt honom transexuell för att hon hade - 1: Breda axlar och stora muskler.  2: Hon var lång och hade stora fötter.  3:Använde herr deo.


Så då börjar man undra liksom... Jag är mycket axel bred och har rätt biffiga muskler på överkroppen. Jag är så där normal lång . Stora fötter - yes.
Herr deo ? Nej men gärna en neutral.
Är jag en kille dårå ??
Dessutom så var det denna kille som tyckte att det där blogg monstret har fördomar.Vad har han då ?

Blogg monstret - henne har ni inte missat va ? Snacka om rätt placerad person - man måste ju titta på BB bara för att hon är så jävla blåst. Bög och homo osv är totala skälls ord för henne , hon har fobi mot fattiga ? Osv osv...
 Min fördom är här just blåsta blondiner...


c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar