tisdag 14 februari 2012

Som av en händelse nr 2..

Så hittar jag en ny tävling som troligen inte kommer att vinna. MEN skulle så klart tjuta av glädje OM jag gjorde det !
http://www.karinskonstgrepp.se/
Kolla in det här vettja ! Älskart.

I övrigt så vet jag mycket väl att jag aldrig kommer att bli sponsrad av nått webb företag för att jag bara har min lilla oseriösa blogg men jag är ju AVIS !! Därför måste jag få gnälla lite. (Tror at jag gillar att gnälla lite )
Jag menar - man gillar ju helt klart att få saker...Gratis e ju gott.
Jo just ja - mina små "fulingar " ha en skön sån där Valentine´s day i dag dårå!

c...

1 kommentar:

  1. Åh då kommer snusförnuftiga jag och säger - Gratis är aldrig gratis, lär dig det! För det kommer en massa måsten och gentjänster av allt. Bättre att jobba ihop det man vill ha och köpa det för egna pengar ;-)

    SvaraRadera