fredag 3 februari 2012

Vilodag..

Min kropp skrek av trötthet i går , den hade ont. Därför är jag snäll med den i dag. Den fick sov morgon , den fick äta frukost i sängen under duntäcket med en prinsessa på fötterna och en katt på magen. Ute är det ca -20 grader .
Inne så eldar vi och har det mycket varmare. Skönt....
Måste tyvärr ta på en massa kläder och gå ut en liten sväng för att hämta ved, mata fåglarna och så klart en kort prommis med Prinsessan.
Skulle ha varit på gymet egentligen och det gnager lite i mig av att inte ha tränat men...Nää ibland måste man vila.
Ikväll så ska vi ut på lokal - hur typiskt är det inte med rå kyla då ? Som tur är så har en mycket snäll man lovat att ställa upp som taxi !
Ska inviga min nya kavaj - ha mina leo boots och lite så. Vi får se vad det blir , kanske även ni får se!
Åter till den mentala peppen nu för at komma sig ut i dag !! Pepp pepp...-20 .....

c..

2 kommentarer:

  1. En "mig-dag" är det enda rätta ibland!

    SvaraRadera
  2. "En prinsessa på fötterna och wen katt på magen". Livskvalitet!

    SvaraRadera