torsdag 12 april 2012

Förvandling ....

Den grå dagen förvandlades till en härlig dag med solsken och värme ! Underbart !!
Farbror doktorn hittade inget fel på mitt knä han heller så det var nog någon tillfällig muskel - ledbands tjosan som är övergående. Fick dock beröm för att jag hade vältränade stabila knäleder för att vara kvinna !?

Städade lite hos pappsen för att senare dra vidare till stallet där jag och ägarinnan hoppade varsin häst i det ljuvliga vädret. Gudars så underbart att få rida i bara tröjan ...Den store irländaren PP skötte sig som den prins han är - vi firar faktiskt ettårs jubileum i dagarna han och jag . Undrar vad han vill i present ?

Sen hem för att inta lite rester till middag , visserligen var det gott i dag med men tråkigt att äta när man är ensam.
Tv resten av kvällen nu då.

c..

2 kommentarer:

  1. Ledbandstjosan som går över? Hur länge tar det då? Jag väntar fortfarande på att doktorn ska ringa upp ang. mitt knä som jag röntgade men det verkar inte särskilt viktigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget svar ännu ??!! Katastrof !
      Jag är faktiskt bättre i mitt knä nu.. som tur är.

      Radera