söndag 22 april 2012

Fråge utmaning...

Fick en utmaning av  härliga  Emma  !  http://emschen.se/
Ska svara efter bästa förmåga.


1) Skulle du helst vilja ha (ett förhållande med) eller vara Michael Jackson. (Den levande varianten?)

Ok - MJ är en - eller var  - en av jordens osexigaste varelser. Gillar inte hans musik eller dans. MEN skulle vilja vara med honom bara för att visa den stackaren hur det riktiga livet ser (sett ) ut !! Tror att han hade mått mycket bra av att få se livet i norrland tillsammans med en gammal punkrockande bond tjej.
2) Vems liv skulle du välja om du var tvungen att byta med någon?
Rolf Göran Bengtsson !! Gud om jag kunde rida så ....

3) Om du bara fick äta en maträtt eller livsmedel resten av livet, vad hade du då valt?
Hmm... Älgkött ? Eller kaffe.. Svårt ..

4) Vilka ord som du inte riktigt försår betydelsen av använder du ändå för att impa och verka lite bildad?
Faktiskt otroligt dålig på att slänga mig med fina ord.. Just för att jag liksom vill vara helt säker på vad dom betyder och för att använda dom helt rätt.

5) Vilka böcker i din bokhylla skäms du mest över?
Pga av plats brist så har jag burit ut mina böcker i förrådet men någon jag skäms över ? Njääe.. Kanske över viktväktarnas recept bok som aldrig är öppnad.

6)  Vilken är din mest frekventa lögn?
Telefon lögnen ! Måste gå nu...

7) Vad skulle du egentligen vilja jobba med, om det inte fanns några begränsningar?
På en djurpark ! Med förbehållet att jag ALDRIG måste gå in i fågelhuset.

 Vad är det bästa råd du fått av dina föräldrar?
Hmm kommer inte i håg.. Säkert något som pappa sa men man tyckte var idiotiskt som ung men har upptäckt som äldre att det var klokt..

9) Vad hade du valt. Ditt nuvarande utseende men plötsligt bli sjuuukt smart. ELLER din nuvarande smarthet men och plötsligt bli vrålsnygg?
Är nog smartare än dom flesta inser ;) Så vrål snygg skulle bara göra saken bättre !! Haha !!

10) Vilken inredningspryl skulle aldrig komma inför trösklarna hos dig?
Spontant så svarar jag takfläkt men sedan så finns det en sak till - en sån där bar som killar gillar !!!!

Japp det var nog mina svar det .
Skickar vidare till... http://labbematte.blogspot.se/
http://bakommolnenskinersolen.blogspot.se/
Och alla som vill svara så klart !!!
Roligt att jämnföra alllas svar !

c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar