tisdag 14 augusti 2012

En varm skön dag..


Drog på mig en outfit och  drog iväg för att klippa håret lite . En skön varm dag .
Fick en frisyr som jag ska ha på den fina middagen. Som jag ska klara av att sätta upp själv ! Hår uppsättning i nybörjar variant för "dummies"



Så här såg jag ut innan saxen sattes i mitt hår.





Så här ska jag ha håret på middagen . Med  lång klänning och guld skor...
Frisyren i övrigt är densamma - jag trivs i min "sidecut"


Put  on an outfit and went  off to cut my  hair a bit. A nice warm day.
Got a hairdo  that I will wear at the dinner party. As I shall be able to put up my self ! Hair set in the entry-level version for "dummies"
This is how i  shall have  my hair done  at the dinner. With a long dress and gold shoes ...
The hairstyle is otherwise the same - I am comfortable in my "sidecut


c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar