lördag 25 augusti 2012

Minne...

Jag är begåvad med ett väldigt bra minne ! Det är bara lite för kort....
Glömma saker är inte kul. Därför var jag även denna dag tvungen att åka in till shopping centrat.
Drog på mig mina röda glitter skor och hängde frans väska på axeln.




I kväll så ska jag på ett kalas då svägerskan fyller 40 år !
Kalaset skall hållas ute pga  platsbrist så det blir lite svårt att ta värsta fin stassen - kallt ute nu på kvällarna !
Vi får se vad det blir.




I am blessed with a very good memory! It's just a little bit  too short ....
Forgetting things is not fun. Therefore, I also on this day had to go to the shopping center.
Pulled on my red glitter shoes and hung the  fringe bag on the shoulder.

Tonight there is  a party when the sister in law turns 40!

The party is to be held out doors due to space restrictions, it becomes a little difficult to put on your nice outfit  - its to cold outside now in the evenings - we'll see what i put on.


c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar